26. 10. 2014

Tvarohová torta (NARODENINOVÁ)

Varianta 1
Tvarohovú tortu som už robila viackrát, ale každá torta je iná, a každý krát aj ozdoba na torte sa mi podarí inak. Mám 2 varianty tvarohovej ovocnej torty, jedna je lepšia ako druhá.
Varianta 2

varianta č.1- recept
varianta č.2 - recept

V prvej variante tvarohová plnka sa skladá z tvarohu, masla, cukru a mlieka a v druhej variante do plnky som dala tvaroh, biely jogurt, kyslú smotanu, citron a cukor.

Druhá varianta je mylím si chutnejšia a jemnejšia. Vyskúšala som už viac druhov tvarohu, najviac sa mi osvedčil krémový tvaroh, kyslá smota 20 %-ná (bežne v obchode dostať 16%-nú) a biely
grécky jogurt Zott.

Stuha na torta bola neplánovane. Totiž sa mi stala taká nehodička, že keď som prekladala tortu z tortového podnosu na tanier, na želatíne sa mi spravila trhlina. Tak aby táto trhlina bola minimálne viditeľná, okolo torty som vyrobila mašličku zo stuhy, ktoré som našla náhodou odloženú v šuflíku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára