8. 7. 2011

Marhuľovo - banánový džem

Dostala som trocha marhúľ, tak som si myslela, že spravím niečo nové. Tak som našla recept na marhuľovo - banánový džem.
Úplne jednoduchý recept a vynikajúci výsledok. Znova som použila moju pekárničku.

  • 350 g marhúľ som nakrájala na malé kocečky
  • 150 g banánu tiež na malé kúsky
  • Tie 2 prísady som dala do pekárničky a pridala som 10 g gelfixu (1:1)  s 1 malou lyžičkou cukru. Zvolila som program kompóty a džemy, a nechala som cca 5 minút prístroj miešať. 
  • Potom som pridala 500 g kryštálového cukru.

Pekárnička bežala a miešala jednu hodinu, potom zapípla a hotovo.
Džem som dala do malých fliaš (vidíte na obrázku), zatvorila a zatočila som pevne vrchnák, otočila som flašky hlavou dole, a nechala som ich cez noc takto stáť.
Na druhý deň sme hneď otestovali jednu fľašu a môžem skonštatovať, že je to výborná kombinácia a odporúčam na vyskúšanie každému.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára