15. 1. 2012

Hot dog mufín

Vyskúšala som dnes ďalšiu špecialitu, mufín s hot dogom. Zaujímavá chuť, ale prekvapivo dobré. Čo všetko potrebujeme k príprave?

- 250 g hladká múka
- 1 balík kypriaci prášok
- 1 ČL soľ
- 1/2 ČL mletý peper
- 1 dl olej
- 2 vajíčka
- 2 dl smotany na varenie
- 12 ks koktélové párky (použila som len 6 ks párok rozpolených na polovicu)
Na ozdobenie po upečení : kečup a horčica.

Príprava bola úplna jednoduchá. Všetky prísady som dala do väčšej misy, dobre som pomiešala vareškou - prípadne môžeme aj ručným mixérom vymixovať (nevytiahla som mixér len preto, lebo som tesne predtým umývala riadky a chcela som ušetriť pre seba daľší riad na umývanie).

Zoberieme formu na mufiny, vložíme do jamiek papierové košíčky, ktoré naplníme pripravenou hmotou cca do 2/3 jamiek a do stredov jednotlivých košíkov vložíme párky. Hmota je dosť hustá, párky zostanú "stáť".

V predhriatej rúre na 190 stupňov pečieme cca 20-25 minút. Z tejto dávky budeme mať presne 12 ks mufínov.

Pred vianocami som kúpila dokonca silikónové formičky na plech, ktoré som dnes vyskúšala prvý krát.
Mufíny na moje prekvapenie sami "vypadli" z tých silikónových košíčkov.

Nakoniec som na každý jeden mufín dala trocha kečupu a horčice.
DOBRÚ CHUŤ!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára