22. 1. 2012

Bryndzové pečivo

Pomaly sa míňajú moje sladké koláčiky po sviatkoch, a dnes som dostala chuť na niečo malé, slané a chrumkavé. Našla som recept v januárovom čísle časopisu Dobré jedlo, tak som sa pustila do kuchtenia.

Suroviny, ktoré potrebujeme:
- 300 g hladkej múky
- 150 g masla
- 150 g bryndze
- 1 vajce do cesta
- soľ
- 1 vajce na potretie
- mak na posypanie


1. Všetky suroviny treba pomiešať, vypracovať cesto, ktoré následne zabalíme do potravinárskej fólie a na 1 hodinu dáme odpočinúť do chladničky.
2. Cesto rozvaľkáme na cca 0,5 cm hrúbky a vykrajujeme rôzne formy - štvorce, trojuholníky a iné tvary...
3. Malé štvorce (taká bola moja voľba) položíme na plech vystlaný papierom, potrieme rozšľahaným vajcom, posypeme makom a pečieme pri teplote 180 stupňov asi 20 minút. (Mala som 3 plechy z tejto dávky)


Veľmi nám chutili.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára