7. 3. 2012

Tvarohový nákyp

Dlhšiu dobu som doma, tak každé ráno keď sa zobudím prvé čo mi napadne - čo dnes idem variť? Ak vstanem ráno o 10 - tej, pozriem správy v televízií, prečítam maily v počítači, a zrazu zistím  že je  12 hodín, som stále v pyžame a som už aj hladná. Čo teraz? Niečo rýchlo ukuchtiť, niečo fakt rýchle a dobré... Dnes som nadobudla pocit, že mám chuť na niečo tvarohové. Tak som sa pustia do toho:
Tvarohový nákyp - v jénskej mise
Suroviny:
  • 4 vajíčka
  • 80 g kryštálového cukru
  • 1 balík vanilkového cukru
  • 500 g tvarohu
  • 100 g detskej krupice
  • škorica
  • štipka kypriaceho prášku
POSTUP aký som zvolila pri tvorbe tohto diela:
  1. žltky zo 4 vajíčok, cukor, vanilku, ak máme aj citrónovú kôru vyšľaháme v mise
  2. po vyšľahaní pridáme tvaroh, krupicu, škoricu, kypriaci prášok a pomiešame vareškou
  3. nakoniec pridáme vyšľahaný bielok a jemne pomiešame
  4. pripravíme ohňovzdornú misu na pečenie, ktorú vymastíme a vysypeme cukrom a do nej vlejeme našu pripravenú hmotu.
  5. navrch môžeme dať maslo a sekané orechy
Pečieme cca 50-60 minút na 180 stupňov. Tvarohový nákyp vždy servírujem s ovocím a polejem šťavou z ovocia. Dnes som zvolila višne od mamy, ktoré som mala v mojej mrazničke, Výsledok vidíte na obrázku.

Tvarohový nákyp - rez



 DOBRÚ CHUŤ!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára