13. 10. 2013

Nepečený krémeš

Rýchly, jednoduchý a výborný zákusok!
Nepečený krémeš
Potrebné SUROVINY sú :
  • 3 balíky keksov Marína (3 x 10 = 30 ks )
  • 5 dl mlieka
  • 1 balík vanilkového pudingu
  • 1 balík vanilkového cukru
  • 4 vajcia
  • 120 g masla
  • 160 g práškového cukru
  1. 10 keksov rozložíme do dvoch radov na tácku vedľa seba (použila som namiesto tácky hlboký plech, a kedže pôdorys plechu bol väčší ako 10 keksov vedľa seba, najprv som na plech položila alobal - aby konce alobalu viseli za okrajom plechu, a na tento alobal som položila keksíky. Uvažovala som tak, že ak by náhodou krém nebol až taký tuhý, tak alobal mi pomôže aby to veľmi neroztieklo. )
  2. Z mlieka, vanilkového pudingu, vanilkového cukru, a žltkov uvaríme hladký krém.
  3. Zmäknuté maslo a polovicu cukru som pridala do vlažného krému. Treba dať pozor aby krém bol pekne hladký.
  4. Bielky vyšlaháme s druhou polovicou cukru do tuha a vmiešame do vychladnutej kaše.
  5. Polovicu krému natrieme na keksy, zarovnáme, položíme na krém ďalšiu vrstvu keksov, natrieme zvyšným krémom a zakryjeme poslednou vrstvou keksov.
  6. Na niekoľko hodín, najlepšie na noc uložíme do chladničky, aby krém stuhol a keksy zmäkli.
  7. Na druhý deň, krémeš narežeme a posypeme práškovým cukrom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára