26. 8. 2010

Baklažán na ruský spôsob (falošný kaviár)

Dostala som 3 pekné čerstvé baklažány, čo s nimi? Manžel mi našiel recepty a zatiaľ jeden z nich som zrealizovala.

Dávka na cca 4 porcie: 
2 PL oleja, 1 cibuľa (50 g), 2 baklažány (asi 700 g), soľ, mleté čierne korenie, 500 g rajčiakov.

Väčšinou keď varím, pečiem v kuchyni  suroviny trocha prispôsobím podľa seba.
Postupovala som nasledovne:

Na oleji som spenila nadrobno pokrájanú cibuľu, pridala očistený nadrobno pokrájaný baklažán - 1 ks (vážil cca 370 g), osolila a opeprila som. Kedže paradajky som nemala použila som 2 malé rajčiakové pretlaky. Trocha som ešte dusila, a zachvílu to bolo aj hotové. Polovicu sme zjedli s chlebíkom ešte teplé a druhú polovicu ako nátierku na studeno.
    Nejedla som ešte kaviár, takže neviem porovnať či naozaj to môžem považovať za "falošný". Hlavné je, že sa to minulo, z toho vyplýva že naozaj to bolo dobré.

    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára