17. 8. 2010

Zapečený karfiol - chili & kakao

Včera som vyskúšala novinku (čítala som recept na blogu Chili&vanilia)  na večeru a bola som velice spokojná.
Taká jednoduchá kombinácia a taká dobrota..
    1. Surový karfiol som rozobrala  na ružičky, umyla a osušila
    2. Zapla som  rúru a predhriala na 200 stupňov
    3. Na plech som dala alobal, a rozložila ružičky karfiolu
    4. Osolila, opeprila a poliala olivovým olejom - štetcom som potrela každú stanu karfiolových ružičiek poriadne s olejom aby nezostali suché ani z jednej strany
    5. a teraz to NAJDOLEŽITEJŠIE  - posypala som karfiol s mletou chili paprikou a cez sitko s horkým KAKAOM.. neuveriteľné, však?
    6. Piekla som cca 40 minút



    Bol to neskutočný gurmánský pôžitok, jemne pikantné, chrumkavé... odporúčam vyskúšať....

    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára